iF Design Award 2020 - це Міжнародний конкурс дизайну, який проводиться щорічно. Цього року журі високо оцінили концепт позашляховика «45», а також седан бізнес-класу Sonata. Продукти компанії Hyundai отримують нагороди на даному конкурсі 6-ий рік поспіль.
Модель седана і інноваційний концепт отримали найвищі нагороди в категорії «Автомобілі / Транспортні засоби». Журі конкурсу складається з 78 експертів, що представляють різні країни світу. Церемонія нагородження переможців пройде в Берліні 4 травня.
Санг-Юп Лі, глава дизайнерського центру Hyundai зазначив: «Наш концепт і седан - приклад того, як компанія намагається підвищити емоційну цінність автомобілів. Покупці отримують продукт з інноваційними дизайнерськими рішеннями, незалежно від того, що вибирають: дизельний мотор або електричний двигун ».
Hyundai Sonata: приклад чуттєвої спортивності
Чуттєва спортивність - характеристика, властива концепту Le Fil Rouge. Тепер цю особливість має також седан Hyundai Sonata. Суть концепції полягає в гармонійному поєднанні чотирьох елементів дизайну: технології, пропорції, стилю і архітектури. Варто поглянути на профіль автомобіля, щоб помітити комбінацію чистих обсягів і багатошарових ліній кузова. Крім того, дизайнерам вдалося домогтися чудового поєднання опуклих і увігнутих контурів.
Концепт «45»: то, як будуть виглядати позашляховики майбутнього
Концепт електрокара був представлений громадськості на Мотор-шоу-2019 в німецькому Франкфурті. Він є зразком нового підходу компанії до оформлення електрокарів. Назва концепту походить від моделі Pony Coupe: вона була випущена 45 років тому. Дизайнери надихалися рисами даної моделі, розробляючи інноваційний концепт. Pony Coupe, в свою чергу, є відсиланням до зовнішнього вигляду літаків 20-их років. Такі дизайнерські рішення були популярними в 1970-их. Крім того, співвідношення між передньою і задньою частиною автомобіля - саме 45 градусів.
Оригінальний підхід до дизайну в концепті і седані виділили компанію на тлі конкурентів. Це було відзначено журі iF Design Award.
iF Design Award: історія успіху Hyundai
Премія конкурсу iF Design Award - одна з найбажаніших в сфері промислового дизайну. Його логотип - символ якості та інноваційного підходу до створення візуальних рішень. Компанія Hyundai до цього 5 разів отримувала нагороди на даному конкурсі:
2015 рік - Hyundai i20
2016 рік - Hyundai Tucson та Elantra
2017 рік - Hyundai i30
2018 рік - Kona і i30 Fastback
2019 рік - Palisade і концепт Le Fil Rouge.
Така успішність автовиробника є доказом прагнення компанії створювати дійсно інноваційні дизайнерські рішення.