Hyundai Motor представила нове бачення стилістики своїх SUV-моделей
7 червня, на Міжнародному автосалоні в Пусані (Південна Корея) компанія Hyundai Motor представила концепт HDC-2, який отримав ім'я Grandmaster (Гросмейстер). Ця модель розкішного семимісного позашляховика стала втіленням нової дизайнерської філософії «Sensuous Sportiness», відповідно до якої у найближчому майбутньому будуть створюватися усі автомобілі бренду.
Слідом за концептом HDC-1 «Le Fil Rouge», який дебютував навесні 2018 року на автосалоні в Женеві, Hyundai Motor продемонструвала відвідувачам мотор-шоу в Пусані те, як через кілька років можуть виглядати позашляхові моделі бренду.
На прикладі концепту Grandmaster дизайнери марки показали багатогранність філософії стилю Sensuous Sportiness, який щодо позашляхової лінійки Hyundai, може органічно поєднувати в собі спортивність, міць і чуттєвість. Назва для концепту була запозичена з шахів недаремно: усі майбутні моделі марки будуть асоціюватися з шаховими фігурами. Відповідно до цієї ідеології, Le Fil Rouge та Grandmaster - перші з низки нових моделей, які будуть створені відповідно до нових дизайнерських канонів, в основі яких лежать 4 принципи: пропорції, архітектура, стиль і технології.
«Сьогодні ми продемонстрували концептуальний автомобіль, який є черговим етапом розвитку нашої нової дизайнерської стратегії. Зробивши великий крок вперед в плані дизайну за допомогою стратегії Hyundai Look, ми надалі маємо намір стати брендом, який буде сприйматися клієнтами на позитивному емоційному рівні», - сказав Санг-Юп Лі, віце-президент і глава центру дизайну Hyundai Motor.
Такі елементи дизайну екстер'єру, як масивна хромована решітка радіатору, в яку органічно інтегрована головна оптика, широкі бічні повітрозабірники з вбудованими світлодіодними денними ходовими вогнями, розташованими в двох площинах, що начебто пронизують рельєфний капот, дають уявлення про те, в якому вигляді постануть в найближчому майбутньому SUV-моделі від Hyundai.