Hyundai Motor утримує лідерські позиції в рейтингу Interbrand четвертий рік поспіль
Впродовж останніх чотирьох років Hyundai Motor незмінно входить до числа лідерів рейтингу 40 світових брендів, який складає Interbrand, провідне консалтингове агентство в галузі брендингу. У 2018 році компанія зайняла 36-е місце в рейтингу найбільш цінних світових брендів, незважаючи на складні економічні умови на багатьох світових ринках. Ринкова вартість бренду Hyundai зросла до 13,535 млрд. доларів - це на 3% більше, ніж у попередньому році.
"Hyundai Motor - інноваційний і креативний бренд, ми зосереджені на безперервній розробці і впровадженні нових функцій безпеки, комунікацій та допомоги водієві, які покупці очікують побачити в наших автомобілях. Нам приємно спостерігати за тим, як цінність бренду Hyundai зростає рік за роком. Останні розробки в автомобільній промисловості, такі як електрифікація легкових і вантажних транспортних засобів, автономне водіння і розвиток сегменту "розумних" автомобілів, надають великих можливостей Hyundai закріпитися на лідерських позиціях у майбутньому глобальної мобільності», - заявив Вон Хонг Чо, директор по маркетингу компанії Hyundai Motor.
У світовому автомобільному рейтингу Interbrand 2018 року Hyundai Motor продовжує утримувати 6 місце, багато в чому завдячуючи постійному показовому зростанню провідного автомобілебудівного виробника Південної Кореї - за період з 2005 по 2018 роки ринкова вартість бренду збільшилася у чотири рази, з 3,5 млрд. до 13, 5 млрд. доларів.
"Стійке зростання ринкової вартості бренду Hyundai - результат інвестицій компанії в проекти "Майбутньої мобільності". Випуск моделі водневого кросовера NEXO, виведення на ринок суббренду високопродуктивних автомобілів N демонструють високий рівень технологічних можливостей компанії. Hyundai відноситься до брендів, які неухильно дотримуються своєї філософії та швидко реагують на зміни ринку, що сприяє подальшому підвищенню цінності їхнього бізнесу", - сказав Майк Роча, директор по оцінці світових брендів компанії Interbrand.
Позиції Hyundai Motor в рейтингу Interbrand за останні десять років*
Рік |
Загальний рейтинг |
Вартість бренду ($ млрд.) |
2018 |
36 |
13.5 |
2017 |
35 |
13.2 |
2016 |
35 |
12.5 |
2015 |
39 |
11.3 |
2014 |
40 |
10.4 |
2013 |
43 |
9.0 |
2012 |
53 |
7.5 |
2011 |
61 |
6.0 |
2010 |
65 |
5.0 |
2009 |
69 |
4.6 |
TOP-10 автомобільних брендів 2018 року за версією Interbrand**
Місце |
Компанія |
Вартість бренду ($ млрд.) |
1 |
Toyota |
53.4 |
2 |
Mercedes-Benz |
48.6 |
3 |
BMW |
41.0 |
4 |
Honda |
23.6 |
5 |
Ford |
13.9 |
6 |
Hyundai Motor |
13.5 |
7 |
Nissan |
12.21 |
8 |
Volkswagen |
12.20 |
9 |
Audi |
12.1 |
10 |
Porsche |
10.7 |
*/** Рейтинг Interbrand заснований на фінансових показниках компанії разом з маркетінговими активностями. Він також відображає потенційний прибуток кожного бренду.
Компанія ТOВ "Хюндай Мотор Україна" - офіційний дистриб’ютор автомобілів всесвітньо відомого бренду HYUNDAI в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.