У 2018 році компанія зайняла 6 місце в рейтингу найбільш дорогих брендів.
Interbrand, консалтингове агентство, що спеціалізується на питаннях брендингу, щорічно складає рейтинг, в який входять 40 компаній. Hyundai Motor утримує лідируючі позиції ось уже на протязі чотирьох років. Hyundai навіть не завадили проблеми економічного характеру, які відзначаються на багатьох ринках світу. У нинішньому році вартість бренду зросла на 3%, якщо порівнювати цю цифру з минулим роком. Зараз вона дорівнює 13, 535 млрд доларів США.
Он Хонг Чо, маркетинговий директор компанії, заявив: «Hyundai Motor - сучасний креативний бренд. Ми постійно працюємо над створенням нових функцій комунікації і безпеки, які були б затребувані серед споживачів. Нас радує те, наскільки швидко прогресує бренд Hyundai. Наші нові розробки дозволяють нам закріпитися на лідируючих позиціях в майбутньому глобальної мобільності: випуск інтелектуальних авто, електрифікація транспортних засобів, автономне водіння.
У поточному році виробник зайняв шосту позицію в рейтингу. Такий успіх став можливим завдяки постійному зростанню вартості компанії і розвитку бренду. У 2005 році Hyundai Motor оцінювалася в 3,5 млрд доларів США. У 2018 році її вартість дорівнює 13,5 млрд.
Директор компанії Interbrand зазначив «Те, що вартість Hyundai Motor стає дедалі більше, пояснюється інвестиціями компанії в проекти« Майбутній мобільності ». Створення суббренда автомобілів поліпшеної продуктивності N, випуск кросовера, що працює на водні, NEXO - це і багато іншого є показником сучасності та інноваційності компанії. Hyundai - бренд, який швидко реагує на зміни ринкових тенденцій і чітко дотримується своєї філософії. Все це сприяє підвищенню ринкової вартості компанії ».
Позиції компанії Hyundai Motor в рейтингу Interbrand за останні 10 років *
Рік |
Загальний рейтинг |
Вартість бренду ($ млрд.) |
2018 |
36 |
13.5 |
2017 |
35 |
13.2 |
2016 |
35 |
12.5 |
2015 |
39 |
11.3 |
2014 |
40 |
10.4 |
2013 |
43 |
9.0 |
2012 |
53 |
7.5 |
2011 |
61 |
6.0 |
2010 |
65 |
5.0 |
2009 |
69 |
4.6 |
TOP-10 автомобільних брендів 2018 року по версії Interbrand **
Місце |
Компанія |
Вартість бренду ($ млрд.) |
1 |
Toyota |
53.4 |
2 |
Mercedes-Benz |
48.6 |
3 |
BMW |
41.0 |
4 |
Honda |
23.6 |
5 |
Ford |
13.9 |
6 |
Hyundai Motor |
13.5 |
7 |
Nissan |
12.21 |
8 |
Volkswagen |
12.20 |
9 |
Audi |
12.1 |
10 |
Porsche |
10.7 |
* / ** При розробці цього рейтингу враховувалися всі фінансові показники учасників, включаючи активи маркетингового характеру, а також потенційних дохід.