Hyundai Motor п'ятий рік поспіль опиняється в лідерах рейтингу Interbrand
Вже п'ять років поспіль Hyundai Motor Company входить до рейтингу ТОП-40 світових брендів, який складає Interbrand, провідне консалтингове агентство в галузі брендингу. У 2019 компанія повторила свій минулорічний успіх, закріпившись на почесному 36-му місці в рейтингу найбільш цінних світових брендів. Ринкова вартість бренду Hyundai виросла до 14,1 млрд. доларів - це на 4.6% більше, ніж у 2018 році.
Компанія Hyundai Motor вперше увійшла до рейтингу Interbrand у 2005 році - тоді вона зайняла 85-е місце з оцінкою бренду в 3.5 млрд. доларів. За минулі 15 років ринкова вартість бренду збільшилася більш ніж в чотири рази - до 14,1 млрд. доларів.
"Прогресивне зростання ринкової вартості бренду Hyundai стало можливим завдяки активним інвестиціям компанії в технології водневого транспорту та альтернативного транспорту майбутнього. Крім того, чітка стратегія Hyundai Motor з розвитку водневого суспільства і її успішне входження в робототехнічний бізнес наочно продемонстрували, що компанія активно реагує на зміни, що відбуваються в індустрії мобільності майбутнього", - сказав Майк Роча, директор по оцінці світових брендів компанії Interbrand.
Позиції Hyundai Motor в рейтингу Interbrand за останні десять років*
Рік |
Загальний рейтинг |
Вартість бренду ($ млрд.) |
2019 |
36 |
14.1 |
2018 |
36 |
13.5 |
2017 |
35 |
13.2 |
2016 |
35 |
12.5 |
2015 |
39 |
11.3 |
2014 |
40 |
10.4 |
2013 |
43 |
9.0 |
2012 |
53 |
7.5 |
2011 |
61 |
6.0 |
2010 |
65 |
5.0 |
"Hyundai Motor прагне стати лідером в галузі мобільності майбутнього, використовуючи радикальні зміни, що відбуваються зараз в автомобільній промисловості, для створення нових можливостей. Роблячи значні інвестиції в майбутнє водневе співтовариство, а також використовуючи свою технологічну конкурентоспроможність, Hyundai Motor робить все можливе, щоб зарекомендувати себе як інноваційний і креативний бренд", - заявив Вон Хонг Чо, директор по маркетингу компанії Hyundai Motor.
У світовому автомобільному рейтингу Interbrand 2019 року Hyundai Motor продовжує, як і роком раніше, утримувати 6 місце, випередивши такі компанії, як Volkswagen, Audi, Porsche і Nissan.
TOP-10 автомобільних брендів 2019 року за версією Interbrand**
Місце |
Компанія |
Вартість бренду ($ млрд.) |
1 |
Toyota |
56.2 |
2 |
Mercedes-Benz |
50.8 |
3 |
BMW |
41.4 |
4 |
Honda |
24.4 |
5 |
Ford |
14.3 |
6 |
Hyundai Motor |
14.1 |
7 |
Volkswagen |
12.9 |
8 |
Audi |
12.6 |
9 |
Porsche |
11.6 |
10 |
Nissan |
11.5 |
*/** Рейтинг Interbrand заснований на фінансових показниках компанії разом з маркетінговими активностями. Він також відображає потенційний прибуток кожного бренду.
Компанія ТOВ "Хюндай Мотор Україна" - офіційний дистриб’ютор автомобілів бренду HYUNDAI в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.