Hyundai Motor в черговий раз підтвердила статус глобального лідера в сфері дизайну, завоювавши три престижні нагороди конкурсу Red Dot Award 2020 у категорії «Концептуальний дизайн», включаючи звання «Кращий з кращих» у номінації «Мобільність і транспорт».
«Кращим з кращих» став прогресивний електричний концепт-кар Hyundai Prophecy. Концепт 45 і прототип електрифікованої комерційної вантажівки на водневих паливних елементах Neptune перемогли в категорії «Концептуальний дизайн». Концепти Prophecy і 45 входять в лінійку нещодавно представленого на ринку бренду електромобілів Hyundai IONIQ.
Prophecy – це прогресивний електричний концепт-кар Hyundai з аеродинамічним дизайном, що виражає фірмову філософію «Чуттєвої спортивності» Hyundai. Завдяки новій гармонійній і функціональній архітектурі електромобіля з бездоганними обрисами та лініями, подовженою колісною базою і низькими обвісами, дизайнерам Hyundai вдалося перетворити Prophecy в автомобіль з ідеальними формами. Крім того, Prophecy – це перший концепт-кар корейського автомобільного бренду, який отримав нагороду «Кращий з кращих» в категорії «Концептуальний дизайн».
Футуристичний концепт 45, представлений Hyundai на Франкфуртському автосалоні 2019 року, нагадує про легендарний дизайн-проект Pony Coupe 45-річної давнини. Автомобіль проголошує настання нової ери дизайну Hyundai, орієнтованого на електрифікацію, автономні технології та інтелектуальне проектування. Характер концепту 45 визначається характером кузова в стилі «монокок», а також аеродинамічною та легкою конструкцією, натхненної літаками 1920-х років. Кути кузова в 45 градусів утворюють ромбоподібний силует автомобіля як спереду, так і ззаду.
Прототип електрифікованого комерційного вантажівки Neptune на водневих паливних елементах створений під враженням від естетики поїздів-експресів, які вважалися еталоном промислового дизайну з 1936 по 1959 роки. Характерна каскадна форма передньої частини забезпечує максимальний обдув і оптимізує охолодження. Neptune втілює відданість Hyundai ідеї екологічної мобільності та водневого суспільства.
«Перемога концептів Prophecy і 45 в конкурсі Red Dot Award свідчить про світове визнання дизайнерської філософії електромобілів Hyundai. Ми хочемо вибудовувати тісний емоційний зв'язок між людьми та їхніми автомобілями, додаючи цінності в повсякденне життя наших клієнтів. Концепт-кар Neptune виступає своєрідним Амбасадором, що втілює лідерські позиції Hyundai Motor в розробці технології паливних елементів для електромобілів наступного покоління. Він також відображає глобальне бачення компанії та вагу Hyundai Motor для споживача в якості лідера світової індустрії водневого транспорту», – зазначив Лі СангЮп, старший віце-президент і глава Глобального дизайн-центру Hyundai.
Red Dot Award – один із найпрестижніших міжнародних конкурсів в сфері дизайну, наряду з не менш відомими преміями iF Design Award (IFDA) та International Design Excellence Awards (IDEA). Щорічно журі премії оцінює номінантів в областях продуктового і концептуального дизайну, а також бренд-дизайну та комунікацій.