Абсолютно нова KONA N з восьмиступінчастою коробкою передач N DCT і двигуном 2.0 Turbo надає покупцям Hyundai безкомпромісну ефективність.
• Для максимального задоволення від водіння нова KONA N буде доступна з восьмиступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням і двигуном 2.0 Turbo.
• Фановий характер для ще більш спортивної їзди.
• Трансмісія N DCT власного виробництва перед запуском пройшла ретельні випробування на ефективність і довговічність.
Оффенбах, 7 квітня 2021 року - Hyundai Motor розкрила подробиці абсолютно нової KONA N. Перший SUV компанії зі збільшеною потужністю буде доступний з восьмиступінчастою Трансмісією з Подвійним Зчепленням мокрого типу, що має назву N DCT та забезпечує високу ефективність для ще більшого задоволення від водіння.
N DCT забезпечує поєднання швидкості перемикання секвентальної коробки із зручністю автоматичної.
«Поява N DCT дозволяє нам розширити філософію бренду N «Fun to Drive», - каже Андреас-Крістоф Хофманн, віце-президент з маркетингу та продукції Hyundai Motor Europe. «Інтегруючи його в абсолютно нову KONA N, ми забезпечуємо можливість використання величезної кількості додаткових функцій і перетворюємо KONA N в справжній «гарячий SUV»».
N DCT: спеціально розроблена для водіння на високих швидкостях.
N DCT - це вдосконалена версія 8DCT власної розробки компанії, восьмиступінчастої трансмісії з подвійним зчепленням мокрого типу. Для того, щоб її можна було використовувати в моделях N, 8DCT отримала підвищену зносостійкість, що забезпечило відповідність вимогам автомобілів з високою потужністю. У поєднанні з 2,0-літровим двигуном T-GDI і за рахунок застосування унікальних передавальних чисел вона забезпечує максимальну продуктивність. Блок управління трансмісією відкалібрований для N, що гарантує більш швидке перемикання передач і надає можливість використання ряду ексклюзивних функцій.
Технологія Hyundai N DCT була вперше запропонована у VELOSTER N, моделі, доступної в Північній Америці і Кореї, і, після низки цінних відгуків спільноти Hyundai N, з'явилася в новій i30 N. Що стосується абсолютно нової KONA N, то Hyundai інтегрували всі агрегати з N DCT.
Трансмісія мокрого типу для кращого охолодження під час руху по гоночній трасі
DCT мокрого типу конструктивно схожа на механічну коробку передач, що робить її настільки ж ефективною при передачі потужності і перемиканні передач. На відміну від коробки передач сухого типу, DCT мокрого типу використовує два електричних масляних насоса, щоб зменшити тертя між рухомими частинами і поліпшити охолодження зчеплення, що дозволяє передавати через коробку передач більший крутний момент.
Система електричних насосів складається з високошвидкісного електричного масляного насоса, який відповідає за змащування шестерней і охолодження зчеплення, і електричного масляного насоса високого тиску, який подає масло в акумулятор і підтримує тиск, необхідний для управління перемиканням передач. Разом вони гарантують, що DCT мокрого типу буде працювати з мінімальними втратами потужності двигуна, а позитивним побічним ефектом від зменшення втрат буде додаткова економія палива. Ця нова, покращена насосна система збільшує кількість можливих застосувань для NDCT мокрого типу, що робить її оптимальною для використання в автомобілях з високим крутним моментом. Подвійна перевага: ця система надає можливість збільшення максимально допустимого крутного моменту, внаслідок чого керування автомобілем стає більш захопливим через підвищення ефективності передачі потужності і прискорення.
Крім підвищення ефективності, застосування N DCT також покращує динаміку їзди. Масло постійно підтримує оптимальну робочу температуру зчеплення, запобігаючи перегріву під час високошвидкісної їзди, коли автомобіль знаходиться на межі своїх можливостей. Таким чином, навіть на перевантажених дорогах або крутих схилах, де трансмісія відчуває підвищене навантаження, N DCT гарантує плавний і стабільний рух.
N DCT пропонує ще більше можливостей для управління автомобілем.
N DCT забезпечує ексклюзивні високоефективні функції, які обов'язково потішать водія: N Power Shift, N Grin Shift та N Track Sense Shift. Ці функції розширюють можливості автомобіля за рахунок використання спеціальної логіки керування перемиканням передач.
N Power Shift (NPS) вмикається, коли автомобіль прискорюється з відкриттям дроселя більш ніж на 90 відсотків, тим самим зменшуючи зниження крутного моменту при перемиканні на підвищену передачу для передачі максимальної потужності на колеса. Це збільшує задоволення від водіння, даючи «відчуття поштовху» при перемиканні на вищу передачу. Звук хлопку з вихлопної труби, що з'являється через часткову відсічку циліндрів, підкреслює спортивність.
N Grin Shift (NGS) максимізує продуктивність двигуна і DCT протягом 20 секунд. Щоб отримати максимальне прискорення, автомобіль відразу перемикається на найбільш підходящу передачу. Для активації водій натискає спеціальну кнопку на рульовому колесі, і на кластері починається зворотний відлік, який показує залишок часу дії цієї функції. Після закінчення «прискорення» водій має зачекати щонайменше 40 секунд, щоб використовувати його знову. Ця функція дозволяє водієві використовувати весь потенціал автомобіля за допомогою всього однієї кнопки - наприклад, в гонитві за кращим часом кола. Це також може бути корисним при обгоні або виїзді на шосе.
Нарешті, N Track Sense Shift (NTS) оптимізує адаптивне перемикання для руху по гоночній трасі, надаючи водієві можливість зосередитися на кермі. Він розпізнає оптимальні умови для динамічного водіння на гоночній трасі і активується автоматично. Ґрунтуючись на даних автоспорту в поєднанні з поведінкою водія, автомобіль, як професійний гонщик, вибирає правильну передачу і час перемикання в умовах спортивного водіння, що забезпечує оптимальну продуктивність.
Ці спеціальні функції N є доповненням до п'яти різних режимів водіння системи управління N Grin: Normal, Eco, Sport, N і Custom.
На відміну від автомобілів з традиційною автоматичною коробкою передач, в автомобілях Hyundai з N DCT водій може відключити функцію «початку руху». Коли ця функція вимкнена і селектор вибору передачі знаходиться в положенні «D», автомобіль не почне автоматично повільно рушати з місця при відпусканні педалі гальма. Ця «гоночна» функція також може бути корисна для підвищення комфорту і зручності при водінні. Режим «початку руху» можна активувати або деактивувати в налаштуваннях користувача.
Абсолютно нова KONA N з N DCT також пропонує водіям можливість перемикатися в справжній ручний режим за допомогою підкермових перемикачів або ручки перемикання передач. Керуюча програма перешкоджатиме автоматичному перемиканню на підвищену передачу при досягненні межі обертів. Таким чином, ручне управління дозволяє водієві підтримувати високі оберти, коли це необхідно для ще більш спортивного водіння.
N DCT пройшла чималу програму випробувань
Тільки на етапі розробки N DCT була протестована на надійність на легендарній трасі Нюрбургрінг-Нордшляйфе, пройшовши приблизно 1350 кіл. DCT мокрого типу була оптимізована для забезпечення максимальної витривалості, щоб відповідати вимогам автомобілів з високою потужністю.
Славнозвісна гоночна траса Нюрбургрінг відома як одна з найскладніших гоночних трас в світі. З 73-ма поворотами і 20,8 км асфальту, це також авто спортивний комплекс і «домашній» випробувальний центр Hyundai. Тут проводяться прискорені випробування на надійність Hyundai. Кожен автомобіль, який бере участь в цих тестах, проїжджає Нюрбургринг не менше 480 разів (10 000 км) як в сухих, так і в мокрих умовах, імітуючи до 180 000 км важкої їзди всього за п'ять-шість тижнів. Постійне поєднання різкого прискорення, швидкого уповільнення і крутих поворотів доводить автомобілі до меж своїх можливостей, а різне покриття траси та кривизна, що постійно змінюється, гарантують максимальну ефективність навіть в несприятливих умовах.
KONA N: «гарячий SUV» з 280 к.с. і N DCT
Абсолютно нова KONA N з N DCT стане ще одним доповненням до сімейства Hyundai N – лінійці автомобілів Hyundai з підвищеною потужністю, натхненною автоспортом. Вона поєднує в собі безкомпромісні характеристики моделі N з комфортом і зручністю позашляховика. Любителі динамічних характеристик оцінять двигун 2.0 T GDI потужністю 280 к.с. Він має рівну полицю потужності, яка забезпечує більший крутний момент і потужність на середніх і високих обертах. Більш високий крутний момент дозволяє використовувати більше потенціалу двигуна в повсякденних дорожніх ситуаціях. Нова характеристика потужності двигуна також покращує прискорення в діапазоні середніх і високих швидкостей і забезпечує незмінно високі характеристики в різних зовнішніх температурних умовах.
Більш детальна інформація буде доступна найближчим часом.
Дані про витрату палива і викиди
Значення витрат палива і CO2 для цієї моделі поки не визначені.
Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» - офіційний дистриб’ютор автомобілів бренду Hyundai в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.